Napište nám

Vaše jméno a příjmení
Vaše telefonní číslo
Zpráva

Chci více informací

Pro detailnější informace o spořících a investičních možnostech Vám zprostředkujeme konzultaci s investičním specialistou.
Vaše příjmení
Vaše telefonní číslo
PSČ
Poznámka

Protiprodukt

Chci zkonzultovat protiprodukt k hypotéce

Po vyplnění formuláře níže budete propojen s investičním specialistou.
Vaše příjmení
Vaše telefonní číslo
PSČ
Poznámka
Váš požadavek byl úspěšně zaevidován
Brzy budete kontaktován/a investičním specialistou.
Pokračovat na web
>

Éra investičních řešení


04.10.2016

Nadále se snižuje očekávání výnosů dlouhodobých aktiv u všech kategorií. Současně se však zvyšuje i riziko nenadálé a extrémní události. Nepochybně těžší investiční prostředí, jemuž nyní čelíme, bohužel nebude pouze dočasné. Správci aktiv by proto měli ke splnění dlouhodobých cílů investorů přijmout přístup založený na investičním řešení – tedy posunout se z role poskytovatele konkrétního produktu na poskytovatele řešení na míru. Tak soudí Giordano Lombardo - CEO a Group CIO skupiny Pioneer Investments.

Myšlenky zaměřené na řešení

K poskytnutí investičních zkušeností, které investoři požadují, bude dle našeho názoru současná éra řešení vyžadovat přehodnocení procesu tvorby portfolia, nastavení produktů a přístupů k řízení rizik. Domníváme se, že přístup k riziku by se měl posunout od tradičních tržních měřítek (tj. volatilita ve srovnání s tržním indexem) směrem k inovativnímu, na míru ušitému řízení rizika.

Likvidní alternativy

Likvidní alternativy jsou nejčastější odpovědí aktivního managementu na potřebu zvýšené diverzifikace a nízko korelovaných zdrojů příjmů.  Jsou podstatou aktivního managementu, pokud jde o flexibilitu a neomezený přístup.

Skutečná Alfa

Schopnost dosahovat výrazné alfy zhodnocení by mohla mít významný dopad na dlouhodobé výsledky pro investory, kteří se snaží dosáhnout svých cílů. Spojení přístupu vyznávajícího vysoce koncentrované portfolio s řízením rizik, jehož cílem je omezit propady, se stává rozlišovacím faktorem úspěchu.

„Be influenced by nothing but your clients´ interests. Tell them the truth.“

Arthur C. Nielsen

 

Zdroj: follow.pioneer.cz Autor: Giordano Lombardo
Líbil se Vám článek? Podělte se o něj!